Awiz Poznań
Awiz Poznań

MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
601 752 396 | awizbiuro@awiz.com.pl

PŁATNOŚCI

Po zaakceptowaniu przygotowanej dla Państwa oferty wysyłamy fakturę pro-forma. W przypadku zamówienia regałów, których nie posiadamy w magazynie wymagamy 30% wpłaty aby rozpocząć realizację zamówienia. Wpłaty należy dokonać na podane w fakturze pro-forma nasze konto bankowe.  Pozostałą do zapłaty kwotę należy uregulować przelewem przed wysyłką regałów. W przypadku odbioru osobistego z naszego magazynu płatność może zostać uregulowana gotówką przy odbiorze towaru. Istnieje możliwość zastosowania odroczonego terminu płatności w stosunku do instytucji państwowych i organizacji. Nie wymagamy 30% zaliczki w przypadku firm i instytucji  których wewnętrzne przepisy nie dopuszczają takiej formy płatności. Do momentu całkowitej zapłaty za zamówienie towar pozostaje własnością Sprzedającego.

mbank                                                                                                                                                                            logo_bzwbk_santander_30712